تور دبی, تور امارات متحده عربی, تور لحظه آخری دبی

تور دبی قیمت،قیمت هتلهای دبی،بهترین تور دبی،قیمت تورهای دبی،ارزانترین توردبی،نرخ ویژه تور دبی،نرخ تور دبی

تور دبی, تور امارات متحده عربی, تور لحظه آخری دبی

تور دبی قیمت،قیمت هتلهای دبی،بهترین تور دبی،قیمت تورهای دبی،ارزانترین توردبی،نرخ ویژه تور دبی،نرخ تور دبی

  • ۰
  • ۰

صحرای بزرگ دبی

صحرا

صحرا دبی


Dubai safari

این تور یکی از معروفترین تورهای دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد.مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور شما حدود ساعت ۳ یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (۴WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این قسمت می باشد.
این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت ۱۰ شب پایان می یابد. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامه هایی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوه های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

۰۱

بازدیدکنندگان از دبی نمیتوانند تجربه کاملی از صحرا داشته باشند مگر آنکه در یک سفر صحرای صوفیانه شرکت کنند. تورهای متنوعی از جانب آژانسهای مسافرتی ارایه میشود. بنابراین انتخاب توری که سلیقه های شخصی را ارضا کرده و در زمان مناسبی تدارک دیده شده باشد، کاری ساده است. «سفر صحرایی شبانه» (The Overnight Safari) حدودا ساعت ۳ بعدازظهر شروع شده و شما با ماشین، تپه های شن روان را از نزدیک مشاهده می کنید

۰۲

بدنبال رسیدن به اردویی که به سبک بدوی تدارک دیده شده است، شام را صرف کرده و غروب را زیر آسمان پرستاره صحرا میگذرانید که تجربه های مجذوب کننده میباشد. بعد از صرف صبحانه، بر سر راه به کوهستان، جلوه هایی از صحرا و کاروانهای شتر را خواهید دید. منطقه کوهستانی، رودخانه هایی دارد که برای شنا کردن ایده آل هستند. قبل از برگشت به دوبی، غذای سلف سرویس سرو میشود.

۰۳

در تور «سفر کوهستانی» (The Mountain Safari)، توریستها در امتداد ساحل به سمت شمال حرکت میکنند، و در آخر به منطقه درون مرزی راسالخیمه میروند. این راه از میان کوه های حجار (Hajar) گذشته و از دره های عمیق عبور میکند. روستاییان این منطقه، با کاشت محصولات کشاورزی امرار معاش میکنند. در این سفر، بعدا به دیبا (Dibba) و به دبی رفته، و در ”بازار مسافی” (Masafi Market) در بین راه توقف میکنند. در سفر ”هاتاپولز” (Hatta Pools Safari)، مسافران از میان شنهای روان به سمت دره ها تا (Hatta Valley) میروند که سفر جذابی است. با عبور از این کوهپایه های کوه ال حجر (Al Hajar)، به سمت ”هاتاپولز” پیش میرویم.

۰۴

در این تور، مسافران از قدیمی ترین مسجد امارات متحده عربی بازدید میکنند. بعلاوه توقفی نیز در جمعه بازار، که بخاطر سفالگری و فرشهای دست باف خود زبانزد است، تدارک دیده شده است. تور یک روز کامل (The Full Day Safari) معمولا از میان روستاهای بدوی و کاروانهای شتر عبور میکند. گهگاه سفری به صخره فسیلی (Fossil Rock) و کوه های حجر هم صورت میگیرد. شنا کردن در رودخانه های کوهستانی جذاب و لذت بردن از نهار سرد سرو شده، تجربهای آرامبخش در محوطه باز هست. این تورها توسط اغلب شرکتهای توریستی عرضه میشوند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی